January 15, 2011

Review Kruidvat handcrème

*this post will also be in Dutch*

Ik heb twee handcrèmes van 'Hand therapy' van het Kruidvat. Ik had hierover een review beloofd, dus werd het eens tijd om die te schrijven!

Ik had eerst de handcrème met rozen-extract en shea butter:


Deze ruikt een beetje vreemd, maar niet slecht ofzo. De geur is ook snel weg, dus dat geeft ook niet. Hij smeert makkelijk open en trekt snel in; je hebt er ook niet zo veel van nodig. En hij doet zijn werk goed! Ik heb deze dus altijd in mijn tas zitten en ben er héél tevreden over!

Helaas was hij niet sterk genoeg om mijn handen helemaal te beschermen tegen de extreme kou deze winter. De crème is erg goed voor droge handen, maar voor beschadigde handen met kloofjes is hij toch echt niet sterk genoeg. Daarom heb ik een tweede gekocht! Geconcentreerde handcrème voor droge en beschadigde handen.


Deze tube is iets kleiner. Eigenlijk dezelfde opmerkingen als voor de andere: ruikt een beetje vreemd (maar niet slecht), je hebt er niet veel van nodig, het smeert fijn open en trekt goed in. Ik heb hem een weekje meerdere keren per dag gebruikt en mijn handen zijn weer helemaal 'genezen' nu; geen kloofjes meer!

Ik gebruik nu beide handcrèmes; ik wissel af naargelang hoe droog mijn handen zijn. Beiden zitten standaard in mijn tas. Ik weet de prijs niet meer uit mijn hoofd, maar het was in elk geval niet veel, ongeveer 2 à 3€ per tube denk ik.

Samengevat: ik ben héél tevreden over beide tubes en raadt ze zeker aan! Als ik ze punten zou moeten geven (op 10), zou ik ze beiden 8,5 geven. Met een fijner geurtje zouden ze zeker een 10 waard zijn!

xxx

1 comment:

  1. Wauw, die twee producten klinken erg fijn :D Bedankt voor de review! :)

    ReplyDelete